NIEUWS
De laatste nieuwsberichten van WSV de Zilvervloot. Zoek op trefwoorden, datum of jaar om oudere berichten te vinden. Klik hier om alle nieuwsberichten weer te geven.

Nieuwe website WSV De Zilvervloot - vrijdag 7 juli 2023

WSV de Zilvervloot heeft zojuist een gloednieuwe website gelanceerd, waardoor de online aanwezigheid van de watersportvereniging een frisse impuls krijgt. De vorige website had een verouderd ontwerp en heeft nu plaatsgemaakt voor een moderne interface die beter aansluit bij het logo van de vereniging.

Naast het visuele ontwerp biedt de nieuwe website ook meer informatie over WSV de Zilvervloot. Leden en geïnteresseerden kunnen alle benodigde informatie vinden over de vereniging, de haven en de aangeboden faciliteiten. De homepagina biedt eenvoudige navigatie door de website en toont tevens live de actuele waterstand in de Lek bij Schoonhoven. Bovendien is de website nu geoptimaliseerd voor mobiele apparaten, waardoor het gemakkelijker is om onderweg toegang te krijgen tot de informatie.

Een opvallend kenmerk van de vernieuwde website is de speciale pagina die gewijd is aan passanten. Hier kunnen bezoekers uitgebreide informatie vinden over de haven, inclusief details over het liggeld en de beschikbare faciliteiten. Daarnaast worden er handige tips en aanbevelingen gegeven voor een bezoek aan de prachtige stad Schoonhoven.

Als je suggesties of ideeën hebt voor onze nieuwe website, laat het ons dan weten via de vernieuwde contactpagina. We staan open voor feedback en willen graag blijven verbeteren om aan de behoeften van onze gebruikers te voldoen.

Terug naar de vorige pagina >